Selasa, 23 Desember 2008

bonek vs aremania

Cerita bonek di bantai aremania di senin... sangat di besar-besarkan. Apalagi thn 1998. Mulai thn 1994 sampai 2005 saya ngga pernah absen dukung persebaya di jakarta.. dan saya tahu dimana posisi bonek saat itu. Dan dalam masa itu tawuran bonek yg kentara dan hebat justru melawan Medan, Maczman dan FBR (Forum Betawi Resek), Bahkan lawan Jakmania aja secara langsung dan nyata masih dalam skala kecil. Paling yg sempat di ekspos saat segelintir bonek di tawur Jakmania di bundaran HI. Sisanya hanya teror-teror kecil di stasiun manggarai dan ejek2an di dalam stadion. Justru dalam sejarah bonek tawuran dengan arek malang justru sama pendukung persema thn 1992 dalam masa perserikatan bisa di bilang terbesar. Ada yg pernah mengalami bagaimana tragedi di stadion tri dharma gresik pas Persegres Lawan Persema ?? bagaimana nasib kera ngalam yg nekad datang ke gresik waktu itu ?? apakah anda tahu bagaimana suasana tol pandaan - surabaya - gresik saat itu ?? apakah anda masih ingat bagaimana pemain persema naik panser masuk stadion yg full di kuasai Bonek ?? berapa orang malang yg ter-bunuh dan terluka ditemukan di jalan tol ?? Ini harga yg sangat pantas dan balasan thd mata kiri Nurkiman yg buta di plinteng karo orang malang. masih untung jaman suharto dulu hal2 buruk seperti ini sangat rapat di tutup-tutupi.. dan hebatnya peristiwa ini begitu mudah menguap dan akhirnya terlupakan. Saya bener-bener masih ingat dengan peristiwa itu.

270 komentar:

  1. bonek ngguatelli...
    DASAR YAHUDI

    BalasHapus
  2. taek ta?



    bonek iku wani yo ndek tol(kandang) tok.....


    nyoba ndek mlg....

    BalasHapus
  3. lek wani temenan
    buktekno nang kandange SINGO EDAN
    bajul ijo taek mesti modarrrrr!!!!!

    BalasHapus
  4. aremania indonesia16 April 2009 00.10

    yoyoyo bonek pancen hebat percoyo tok ae rek,tapi lek sak erohku kendele mek sak pucuke telek kakean bengar-bengor tok wani cangkem tok biasa soale boyo kan cangkeme ombo,tp ak sempet kok tuku kaose bonek saiki sek digawe wong gendeng ndek daerah sukun hahaha "sengojo tak kekno bos sakaken g duwe klambi wong gendenge"yo mben lek pas arema vs persebaya ndek tempat netral didelok ae sopo seng kakean cangkem ok,salam mbokne ancuk nang konco-konco bonek seng koyok kerek kabeh cangkeme ok

    BalasHapus
  5. AREMANIA thok!!!!!!!!!!30 April 2009 01.06

    AREMANIA kadit mundur musuh karo kerek-kerek boneng...ehhh...Bonek(BONdo E Kontol).lek pancen lanang,ojok wanine ndek kandang ae cok!!!koen koen iku asline BENCONG2 kabeh....

    salam seribu JANCOOOOOKK....4 thebonex

    BalasHapus
  6. BONEK GOBLOK...

    GAG WANI NANG MALANG...

    KALO AREMANIA KAN UDAH BERANI KE SURABAYA...

    LHA BONEK KAPAN TUH MAEN KE MALANG??!!

    TAKUT PADA AREMANIA YAH..??

    BONEK KAKEAN OMONG!!

    GAG KOYOK AREMANIA, JANTAN !!

    BONEK BANCI, HAGHAHAHHA...

    KASIAN....

    BAJUL OMPONG TAKUT SINGO EDAN??!!

    HAGHAHAHAHAHAHAHAHHA....

    MUNGKIN BONEK IRI YAH..?

    AREMANIA UDAH DI SUPER LEAGUE, BONEK MASIH AJA DI LIGA GAG TERKENAL..

    ISIN REK...??

    AYO AYO AREMA...

    SORE INI KITA HARUS MENANG....

    AYO AYO AREMA...

    BONEK DISITU, DIBUNUH SAJA....

    GYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

    BalasHapus
  7. waktu kejadian ditol itu genaro ngalam sing sahid iku nek gak salah 8 orang tapi bonek jancok iku sing paling akeh sekitar 12 orang iku ae wanine nyawat langsung mlayu opo ngono iku sing jenenge jantan..... pas nang malang yo ngono mlayu nang kantor polisi wedi mati ae kakean gaya .... koen ngertia sing dadi bonek disek iku yo arek malang cok sayang e gak tau di ekspos jayalah slalu A R E M A

    BalasHapus
  8. Aremania Suroboyo4 Mei 2009 11.51

    Bonek beraninya di kandang, peristiwa disenin, arema pahlawan karena bonek bikin onar didaerah sana.. kita gak akan mundur kalo gak salah,, dimanapun berada kami selalu ada, karena kami Aremania, so jangan khawatir aremania siap dimana aja..

    BalasHapus
  9. sekarang siapa yang bajingan dulu kamu caci maki kami ketika kami buat onar di kediri sekarng udah tuntas bos, aremania itu cinta damai dengan seporter indonesia kecuali bonex beraninya ngerusak stadion sendiri dan gresik yang dekat
    bonex= bodoh & nekat
    bonex= kontol
    bonex= jancok emak'e pelacur kabeh
    bonex= sampah indonesia
    panggil namaku 3x ongis nade

    BalasHapus
  10. heh bonek jancok
    koen sek elenga biyen awakmu ngekei selebaran nang malang isine "he arema lek wani nang suroboyo"
    dengan jantan arema nang suroboyo sak ndeloke arema kabeh wong suroboyo dipateni
    bahkan di daerah besi tua yg banyak boneknya dibante kabeh nganti mateeekkk

    salam tawur to bonek djuaaannncoook

    BalasHapus
  11. omonge tok gede koyok dinosaurus tapi buktine g onok blas
    bonek jancok
    bonek kakean cangkem
    bonek(bando nyeker) lek tahil lab-laban bondone nyeker+taek+nekad

    PERSRBAYA IS DEAD
    BONEK IS THE BE-DEST SUPPORTER

    AREMAAAAA.....LOOOOPPPPPP

    SALAM SKSJ(SATU KATA SATU JIWA)

    A.R.E.M.A

    BalasHapus
  12. BONEX IKU BERANIYA CUMA DI SEKITAR SURABAYA DAN GRESIK LIHAT KETIKA DI STASIUN LAMONGAN MEREKA DIMUSNAHKAN AMA SAUDARAKU LA_MANIA KETIKA LAWAN PERSEMA DI MALANG GAK BERANI DATANG PACEN
    BONEX = BODOH DAN TOLOL
    BONEX = PENYAKIT KONTOL
    BONEX = EMAK'E PELACUR KABEH
    BONEX = KAUM KAFIR & FAKIR

    BalasHapus
  13. Hahaha BONEK memang banci
    BONEK pun tak pernah berani menceritakan tentang bonek yang mati di lamongan....(mungkin takut keliatan kece'nya)

    mereka selalu membanggakan kerusuhan yang di lakukannya..menganggap dirinya yang terhebat dan terkuat..
    padahal kenyataannya 0 besar..

    yah!! gpp lah gw paling tidak ikut dalam aksi 2 mei 1998...lumayan untung banyak mukulin bonek...

    lucunya bonek yang mengaku holigan itu banyak yang lari terbirit-birit..hihihi..

    BalasHapus
  14. AREMANIA IKU SING JANCOK

    BalasHapus
  15. AREMANIA... hanya sekedar suporter ingusan yang lahir baru kemarin... hanya cuman berteriak dengan kosakata yang terbalik.. layaknya otak AREMANIA yang terbalik... AREMANIA hanya sekedar teriakan team yang ga punya prestasi... Pernahkah kamu merasakan menjadi juara liga??? dalam satu dasawarsa ini kalian cuman penghibur layaknya badut singa... bukan seorang petarung... buat apa mengaku menjadi singa,kalau tidak mempunyai mental bertarung seperti singa... mending di ganti aja menjadi badut singa layaknya icon ice Padlle Pop... Kami BONEK sejati tidak hanya cuman bicara, tapi sejarah telah mencatat prestasi - prestasi persebaya dengan tinta emas di persepak bolaan indonesia... dan jangan sekali - kali kamu bilang "Jancuk"... JANCUK hanya pantas di ucapkan bagi BONEK sejati untuk mengumpat aremania yang layaknya banci...

    BalasHapus
  16. heh... AREMANIA....
    omongan terbalik, begitu juga otaknya....

    bonek gak ke malang karena buanyak hambatan..
    selain larangan dari semua kalangan, STADION-mu iku gak cukup...

    kalo AREMANIA ke suroboyo, mbooookkk sing njogo ngalah2i presiden teko...

    lek wani gak usah di jogo, monggo teko maneh....
    tak cabut nyowo-mu nang kene...

    BalasHapus
  17. Arema Mbok'e ANcok!!!!!!!!
    wez tuek tuek elek urip pisan!!!!
    ancen wong deso malang kakean model cokkkk!!!!
    ero katrok??? yow malang!!!!!!!!
    hahahhahahahahhahahaha..............

    BalasHapus
  18. Wanine nyamngkem nang internet!!!!
    lek wani nang ngarepe tv bonek2 sing liyane cek ndang ero.....
    malang cek ndang entekno

    BalasHapus
  19. heh bonek mania...
    matamu kuwalik....

    bonek banyak alasan...
    di surabaya sudah banyak aremanya...

    mau lari kemana lagi kamu bonek...
    kekandangmu sendiri kamu hancur...
    ke malang kamu lebur..............
    bonek hancur lebur..

    BalasHapus
  20. aremania RAJAJOWAS21 Juni 2009 19.36

    heh

    AKU AREMANIA RAJAJOWAS


    LEK WANI BONEK NANGO MALANG LEK GAK TAK GOYANG GEBOI,..


    KUNAME TAK ODOT ,.. TRUS KONGON MANGAP DI UYUI BARENG2,...



    HAHAHAHAHA

    BalasHapus
  21. hai bonek, silahkan atur tempatnya. kami tidak akan ke mana-mana!!!!!!!! tapi kami aan ada di mana-mana, dan mendatangi kalian!!!!!!!!!!

    BalasHapus
  22. AKU AREMANIA

    BONEX IKU BERANIYA CUMA DI SEKITAR SURABAYA DAN GRESIK LIHAT KETIKA DI STASIUN LAMONGAN MEREKA DIMUSNAHKAN AMA SAUDARAKU LA_MANIA KETIKA LAWAN PERSEMA DI MALANG GAK BERANI DATANG PACEN

    BONEX = BODOH DAN TOLOL
    BONEX = PENYAKIT KONTOL
    BONEX = EMAK'E PELACUR KABEH
    BONEX = KAUM KAFIR & FAKIR
    BONEX Mbok'e ANcok!!!!!!!!

    BalasHapus
  23. Alhamdulillah...
    Akhirnya 1 bonek tewas juga di tangan yang Maha Kuasa...

    BalasHapus
  24. BONEK....................5 Juli 2009 02.05

    AREMA JANCOK!!!!!!!!
    AREMANIA NJANCUKI!!!!!!!!!
    SINGO OMPONG.......

    BalasHapus
  25. bonek iku bondo cangkem..
    mbahmu iku ompong...
    bapakmu bencong...

    arema tahun 98 nang tambak sari cok..
    mulihe mbok cegat karo balang2 watu..
    ngunu pingin dadhi ico'ne suporter jatim..
    la wong kelakuan sik primitif ngunu..
    gak onok critane bonek wani nang malang nggawe jati dirine klambi ijo gambar cecek iku...
    mulai tahun piro gak onok....
    sing onok critane iku mek perwakilan bonek di undang karo arek malang buat mendukung acara indonesia damai II , iku ae tak delok raine maleh dadhi culun2 ngono bonekke keweden, diguyoni thitik wes ngguyu... weleh..weleh..
    wes tala.. mikir sik kono.. kaet njeplak-njeplak kono cangkemmu.. ojok njeplak cangkumu disek kaet mikir..

    BalasHapus
  26. ayas ujutes...

    bajul nguyuhan...
    bOdho Nekat !!

    BalasHapus
  27. persebaya naik ke isl gak suwe,, mari ngene lak mbalik maneh.. mampir tokk.. kecutt..

    BalasHapus
  28. arema mbokne ancuk.. gak koyok bonekk..... tambah jancok'''... hahahahaha

    BalasHapus
  29. buat apa bonek iri hati kalo arema masuk super liga tp sekarang arema kere seponsor pihak bentul udh ngk jadi seponsor utama arema
    bonek udh nyampek kmana ja ngk kyk arema cuman d wilaya indonesia ja

    arema adalah kumpulan orang2 ndeso n arema adalah sampah pssi

    BalasHapus
  30. arema ancen jancok n arema sekarang udah bangkerut total

    BalasHapus
  31. ndasmu n matamu cok bonek gateli puoll!!!!!kere mbok mu'a..........kerean bonek,gaji ja mbayar mbulet,dicicil maneh.isin q klo suroboyo ibu kota yg bnyak utang nang pemaine.
    bonek taek,cangkeme gde tok,nyali kya lonte,isone kotane dodolan bawuk,sepak bolane kyo jancuk.

    BalasHapus
  32. seng gag terimo karo bonek majuo

    tak sweeping kabeh wong malang nang kene

    aku wes nggibengi perkumpulan mahasiswa malang nang unair( mangkane ojok gaya2 nggawe klambi arema nang kene......matek koennn

    BalasHapus
  33. MASAK AREMANIA DI BUNUH OLEH SAUDARA BONEK SENDIRI YG BERNAMA SAKERA KALAU INGIN MENDEGARKAN SEJARAH LANGSUNG SAJA KUCERITAKAN DILAPANGA MADIUN LALU YG AREMANIA BONGKO PITU KENA CELORETE SAKERA TAU GAK AREMA KALAU GAK TAU JANGAN JADI SINGO EDAN JADI SINGA YG ADA DI RUMAH SAKIT JIWA OKE SALAM AREK SAKERA

    BalasHapus
  34. AREMANIA MUNAFIK,JANCOK,GOBLOK,TAEK,BAPAK E WARIA.AREMA IKU MEK ISOK NYENOK KARO ASU SENG KENEK RABIES.SINGO NE DADI KUCING.LEK BONEK TAMBAH GAUL COY

    BalasHapus
  35. Bonex tak perlu bilang kalok arema sekarank sudah bankrut,karena kenapa karena yang menaggung malu nanti ya...pakARIF EFENDI(wali kota),kalok nggak...ya pak SALEH MUKADAR kalok nggak malu-malu yo.....encen raimu, rai,rai GEDHEK karena kenapa,karena persebaya dari berdiri sampai sekarang,makan DUITnya rakyat beda jauh dari ...AREMA...percuma DUIT rakyat dihambur-hamburkan ke persebaya yank tak jelas prestasinya,lama-lama DUIT rakyat habis karena untuk biayaiin fasilitas negara yang di rusak BONEX,Saya pelajar yank tak kehabisan berita tentank AREMA mungkin seluruh masyarakat Indonesia bahkan dunia akan ketawa jika membaca coment saya...MAU TARUH DIMANA MUKA RAKYAT SURABAYA...kita nggak perlu ngajak rusuh ke kandang kita apa kandang bonex karena percuma rusuh dimana-mana bonex pasti kalah...

    BalasHapus
  36. AREMANITA mengatakan percuma "BONEK JANCOK " omonganx besar!!!!!!!!!!Ayo klo brani di TEMPAT NETRAL!aku wedok wani tok!

    BalasHapus
  37. HOAMMMM BONEK KONTOL..... AKU TAU NANG SUROBOYO NANG KANDANG MU RAIMU MENENG THOK DELOK AREMANIA BERAKSI.. AREP BALNG2 PENGEN DISNIPER POLISI A???/? BONEk TERBENGONG BENGONG LIHAT AREMANIA BERAKSI DI TAMBAKSARI TAHUN 2004.... KAPAN KOWE MAMPIR NANG GAJAYANA OJOK KAKENA CANGKEM TALAH

    BalasHapus
  38. jontor mengatakan ....

    westalah AREMA IKU KOYOOOK TEMPEK LOWER...
    AREMA MBOKNE ANCOOOKKK NGERTI., LEK WANI NGGOLEK TEMPAT NETRAL JA,,, GAK USAH KAKEAN CANGKEM,,,( AQ WEDOK WANI TOK ) CLURIT BONEK SIAP MEMOTONG KONTOL-KONTOLE AREMA & KEPALA AREMA

    BalasHapus
  39. "MONGGO"NANK NETRAL,NANK KANDANGE BONEX MBOKE ANCOOOK....NGGE MONGGO.AREMA KEPINGIN MATENI CANGKEME BONEK SINK KAKEAN COCOT,AMBEK MATENI PENGGAWEANE WONK BONEK"MBALON"

    BalasHapus
  40. BAYU MENGATAKAN

    JANCCCCCOOOOOK AREMA KAKEAN CANGKEM,,SUROBOYO GAK ONOK BONEK GAK RAME COK.,, AREMA WES ELEK PENDEK ATENE MATEK AE KEMENYEK,,,

    ANCENE AREMA MBOKNE ASU,

    BalasHapus
  41. "AREMANIA RAJAJOWAS"

    endi sing jenenge bonek jancok????
    sampek ktemu nang mlg,,,
    tak bong kaosmu,tak uyuhi raimu,culek matamu,tungkak kunamu,
    arek bonek gk usah kakean cangkem,,,
    maringene kne ktmu d isL,,
    dloken lek sampek ketemu d dalan,,
    mati kon!!
    cekelen omongane AREMANIA

    BalasHapus
  42. bonek jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnncccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    BalasHapus
  43. cok,bonek kelere ijo koyok lomot ae yek2,bonex iku dowo cangkeme dowo manuk'e dowo susune ambek dowo/njeber congore....,
    bonex anjing n viking pengecut...........
    BONEX JANCOX

    BalasHapus
  44. gimanapun arema n aremania itu anjing...?takokno sopo ae wong ng indonesia,lek arema iku kakean omong tpi gk tau juara liga indonesia.lek kepingin ayo melok ng suroboyo kok tak kei piala persebaya juara liga indonesia.kene opo arema gk tau juara liga indonesia,masalahne klambine arema jancok nok lambange kucing turu dadine musuh2ne gk wedih,sak umur2 aq gk tau ndelok timku dibantai mbek skor telak ng kandange deweh.cma kaet taon iki aq ndelok aremajancok dibantai persipura 0-5.onok mene tim sak malang sing podo goblok'e koyok arema asu yoiku persema dibanta pwersebaya 6-1.yo'opo wong malang iku gk isok bal2an isok'e omong tok n wong malang ng suroboyo iku asline kerjone dadi maling koyok artine arema(arek maling)

    BalasHapus
  45. baker-b-fazter's1 September 2009 02.22

    arema jancok.........
    arema banci.........
    arema maling..........
    yo ro aku aremania ake sing nang suroboyo ancene wong malang gak duweh omah dadine ng suroboyo,roto2 kerjone wong malang nang suroboyo dadi malig koyok artine arema(arek maling),dadi bencong/banci koyok aremania jancok bencong2,n sing wedok dadi senok nang dolly dadine yo'opo2 aremania n wong malang iku anak'e senok kabeh........?

    BalasHapus
  46. AREMA banCI di kawal POLISI TOK lek TOUR...
    GAK KOYOK BONEK nANG NDI WANI NEKAT MESKI GNOK POLISI>>> iKU JANTAN JENENGE CUOOOKKKKKK?!!!!!

    AYO LEK WANI AREMA NANG SBY... TAK PATENI KOENNNNNNNNN.........AREMA JANCOK JARAN>>>>...
    SINGO DADI KUCING OMPONG....GUDIKEN>>>>Ha...ha..ha//

    BalasHapus
  47. oi tmn2 Bonek.....???

    q mw ksk pengumuman...

    bzk tgl 28 September 2009

    da nag arewaria yg nantangin Bonek...??

    ktx arewaria itw dy berani dtng k srbya...???
    sndrian dgn menggunakan pakaian arewaria....

    kita lht dia memang bnr2 dtng ato sekedar omong tok...??

    pd tgl itw nag Bonek nungguin arewaria itw d depan green shop....??

    klo arewaria yg nantangin bonek itw g dtng...??
    berarti arewaria itw pengecut...??
    bisax omong tok...???

    BalasHapus
  48. he bonek jancok....
    deloken raihmu koyok beruk....
    silit karo raih g ono bedane.....

    aku karo koncoku arek malang 3...
    mari ngantemi bonek 4...
    ndek pertigaan kenjeran...
    opo bonek kalah ngono, kakean kowar cangkeme..

    bonek 3 ajur kabeh ngono...
    lah malah bonek sijine wedi, mlayu maneh...
    ancene bonek licik jancok...



    BONEK KIRIK ASU JANCOK JEMBUTEN

    BalasHapus
  49. aremania iku ancene gatel. .. .
    macak kendel tp asline licik raimu kabeh ancne cok. . .
    bondo cangkem thok. . .
    gicik yo gicik cok. . .

    arema taek. . .
    arema arema asu. .
    arema arema ancne jancok'an

    BalasHapus
  50. lah arec kenjeran....??

    lek wani nag arec Bonek kebraon...??

    tak enteni nag gang limo cok awakmu lek wani...??

    ojok kakean co2t cok raimu...???

    q yo mene tgl 28 ngenteni arek arewaria iku seng nantang q nang fz.....??
    ktx berani dtng k srbaya dgn sndrian...??
    ate tak pateni cok arec arewaria seng nantang q....

    lek koen wani mne tgl 28 wkt persebaya maen awakmu tak enteni nag green shop...??
    cek q kenal ambek wajamu cok....
    awakmu gawe pakaian kebangaanmu wrna biru bertulis arewaria....
    tak enteni cok awakmu...??
    yo paleng seng awakmu antemi arec bonek kenjeran iku sek cilik2....??
    paleng usiax klo g smp yo sma...??

    yo tak maklumi ae cok...??

    lek wani golek seng sak perantaramu cok...??
    yo iku arec kebraon...???

    BalasHapus
  51. lah arec kenjeran....??

    lek wani nag arec Bonek kebraon...??

    tak enteni nag gang limo cok awakmu lek wani...??

    ojok kakean co2t cok raimu...???

    q yo mene tgl 28 ngenteni arek arewaria iku seng nantang q nang fz.....??
    ktx berani dtng k srbaya dgn sndrian...??
    ate tak pateni cok arec arewaria seng nantang q....

    lek koen wani mne tgl 28 wkt persebaya maen awakmu tak enteni nag green shop...??
    cek q kenal ambek wajamu cok....
    awakmu gawe pakaian kebangaanmu wrna biru bertulis arewaria....
    tak enteni cok awakmu...??
    yo paleng seng awakmu antemi arec bonek kenjeran iku sek cilik2....??
    paleng usiax klo g smp yo sma...??

    yo tak maklumi ae cok...??

    lek wani golek seng sak perantaramu cok...??
    yo iku arec kebraon...???

    from : Bonek Raccoon City

    BalasHapus
  52. santai..dulurku bonek suroboyo[[[-kami pemuda nganjuk-madiun-ponorogo,.siap mendukung persebaya'sampex matex''kami siap sweeping org2malang di wilayah nganjuk,madiun...ponorogo..front sh terate-pagar nusa-gondo mayit comunity

    BalasHapus
  53. arema mari ngantemi Bonek.hiHIhi
    pling sing d antmi areq'' cilik sng nggae kaos persebaya.nek wani jok mbek areq ciliq cok.
    Ngono thok ae wes banggane stngh mati.kon nimbangane ngoment'' sng g pntng ngen ewangono makmu kono lo ngarit nag sawah.
    coCotte tok ae seng d gedekno.

    BalasHapus
  54. arek bonek ikhu ngguilani pool,,

    ngakune arek ibu kota...

    tp lek ndelok bal2an g tw sandalan alias nyeker, g tw klambian, clonone suwek2, nggandol pickep

    koyok wong stres sing biasane d embong2 ae,,,tuaeek!!!hahaha

    op ndek suroboyo ikhu ganok tko sandal, ganok tko klambi/clono, ganok taksi pdhl yo kuto???

    kok osi sampek koyok ngono,tuaeeek!!!hahaha

    trus op ndek suroboyo ikhu UMRnya terendah sampek g tw ono sing gablek tku tiket bal2an,,,piro se opo tak ke'i dwek tp dilatono SELETku dhisek???
    tenang ae ak aremania sugih duwek

    dadi ndelok bal2an mek bondo kontol thok g gablek duwek blass,salah kontolE wes kucel boloten kakean ngloco
    tuaeeek!!!hahaha

    opo pancen dwekE entek d gawe mbalon nang dolly yo???

    hahaha ngakune suporter kota tapi keplek,longor,colo,guoblok,njancuki urip pisan!!!

    opo pancen ndek ayabarus ikhu g ono sekolahan kok wong2nge rodok terbelakang kabeh???

    ngisin2ni jawatimur ae rek-rek...

    barang sing koyok ngono ikhu kok sik orip ae...

    ayo rek kabeh, dipateni ae para bonek sing sik urip nang ndunyo...
    lek perlu sing ndek akhirat pisan...

    ayo kpn AREMANIA,POSOEPATI,THE JAK MANIA,
    THE MACZ MAN,SLEMANIA,LA MANIA mbek kabeh wong sak ndunyo mateni arek-arek bonek???

    BalasHapus
  55. hahaha .....
    aku arek ULTRAS setuju rek
    ayo kpan mateni bonek jancok sak ndunyo?

    BalasHapus
  56. Gatel....kekakean cangkem....kita buktikan nanti di ISL 2009 - 2010...siapa nanti yang munafik dan banyak ngomong,kami bukan menebar janji dan teror,liat saja nanti,ini bukti kami untuk kalian.

    =-= Bonek Mania No Fear Supporters =-=

    BalasHapus
  57. BONEK =(bondo kontol)

    BalasHapus
  58. yo ngono ikhu dapurane bonekjancok
    koyok flm ae cok 'janji joni cok

    BalasHapus
  59. arema duduk singo tapi kuciiiiiing

    BalasHapus
  60. persebaya duduk boyo tapi cicaaaak!!!!

    BalasHapus
  61. jancok arek loro ngomong tok ndang perango ngono cek ndang ancor negoro iki

    BalasHapus
  62. bos-bos wes ga wayahe tukaran kyok ngene iki,,
    tontoken ta nasibe indonesia seing lagi akeh bencana,,,
    ayo rek bersatu gawe nylametno indonesia,,lha lapo atek tukaran iku,,,
    dulurku tuek2 bonek kabeh nang endi2 mesti melu, tapi ioh ambek wong malang ioh apik2 ae..

    BalasHapus
  63. arema jancok
    arema jancok
    arema jancok
    nggak due kontol
    nggak due kontol
    nggak due kontol
    viva bonek !!!!!!

    BalasHapus
  64. MALAS UTAS AWIJ........AREMANIA..........
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....
    BONEK......BONEK........MBOKNE ANCOK.....

    BalasHapus
  65. DIEM LO BONEK....
    LO KAGAK LIAT, 8 BESAR DI JAKARTA TAON 2005????

    BERAPA BONEK YG ILANG N MATI.........
    GA TAU KAN LO????!!!!!!

    UDAHLAH, KALO EMANG KAGAK PNY DUIT, KAGAK USAH NONTON BOLA DEH.......
    EMANG BONEK TU MISKIN........
    HAHAHAHHAHAHAHAA...........

    SALAM DAMAI BUAT AREMANIA, LA-MANIA, NGALAMANIA, PASOEPATI,

    THE JAK...!!!!

    BalasHapus
  66. "AREMANIA POLEHAN'

    MEI WINGI AKU MARI MATENI BONEK NANG DAERAH BATU...
    KEMENDEL TEMEN NANG JATIMPARK NGGAWE KLAMBI IJO GAMBAR CECEK...!!! YO GA KAKEAN CANGKEM LGSUNG TA'BACOK AE AREKE...WES EROH DURUNG HE BONEK2 JANCOK?? AREK 5 ! MATI 3 SING 2 MLAYU SAMPE KEPUYUH2 NANG POLISI..!!!!MRENEO NANG MALANG LEK GA TAENTEKNO KABEH BONEK2 DJANCOK!!!!

    AREMA GARIS KERAS NAHELOP

    BalasHapus
  67. Aku Aremania nang lombok
    puluhan tahun ono aremania nang kene
    tp sampe saiki gak ono sing jenenge bonek
    Pancen Bonek kakean cocot
    wani nang kandange dewe
    metuo lee tekan suroboyo
    gawe en kaos kebangganmu
    iku ne' awakmu pancen bonek sejati
    pingin weruh aku ono bonek diluar suroboyo
    tp gawe kaose ..
    gak ono blasssss..
    wedi mati tah..
    dasar pengecut..
    Bonek jancok ... jago kandang
    Salam satu jiwa Aremania .. the jak .. lamania..pasopati...
    Bantai !!! bonek mbokne ancok dimana saja berada..

    BalasHapus
  68. Aku si petualang
    hampir semua kota di indonesia sdh pernah tinggal
    thn 1985-1993 di surabaya
    Hampir semua daerah preman di surabaya
    setahuku malah orang malang
    kok disini malah yg sok jagoan surabaya ya
    yg sok jagoan paling cuma ABG ya?
    sekitar tahun 1990 ada konser Raksasa
    Ahmad Albar n Group..
    yg aku lihat
    Cuma sekitar 10 pemuda malang kok malah
    berani nantang pemuda2 srby ya..
    sebagian besar pemuda srby malah bengung
    gak ada yg berani dekat
    saya heran kok 10 pemuda mlg itu bisa
    seenaknya menguasai daerah dekat panggung konser Ahmad Albar
    ini fakta .. demi Tuhan
    jadi ternyata:
    pemuda surabaya hanya besar mulut sj
    klo toh ada perkelaian antar sporter
    beraninya paling banter habis lempar lariiiiii
    FAKTA bung Bonex..

    BalasHapus
  69. arema goblok...., isoe ngrusak..
    kalahan....
    kapan menang musuh persik???
    goblok pollll

    persikmania

    BalasHapus
  70. saya puluhan tahun di malang, tapi apa yg ada hanya mulut besar aremania yg terdengar, waktu mau main sama persebaya away ke surabaya mereka jadi kucing sakit g ada yg mau dataang. tapi apa yg terjadi waktu persebaya away ke malang, bonek sudah berani datang di stasiun lawang. sayang aksi mereka terusir aparat setempat sehingga mereka kembali ke surabaya dengan gigit jari. Bonek memang luar biasa bung...

    BalasHapus
  71. AREMANIA SAWOJAJAR6 November 2009 06.21

    bonekkkkkkkkk juaaannnccokookkkk KONTOLLL KOEN MBUT
    -aremania sawojajar-

    BalasHapus
  72. Aremania kapan juara liga indonesia???
    wong gk tw juara ae kok kakean cangkem.....
    arema iku mek di gae jangkep2an thok gek isl brooo

    BalasHapus
  73. ayo basmi aremwaria di bumi arema...
    salam bonek mania cabang malang raya

    BalasHapus
  74. AREMANIA SEMARANG :

    taek thok Bonek LECEK cecek garing kakean congor!!!!

    ndek kene akeh aremania endi bonek he?gak onok ambune,wanine ndek kandang ae,pengecut kabeh,lek wani mreneo tak jejek e kontolmu!

    Bantai habis bonek jancok cok!

    aremania semarang salam satu jiwa!!

    aremania tidak kemana mana tapi ada dimana mana!!

    bonekbencong+vikingkontol+sakerajembut+persikampes!!

    BalasHapus
  75. viking bonek sama aja sama-sama anjing sama-sama anjing w dri jak puloegbang anti 100% ma bon e kontol

    dah lah g ush pda negok masa lalu kita liat ja PERSIJA 4 vs 3 persebaya isl mna bonek brani'a cma ma ketek polisi pas w pda mjuin u pda ngpain ngumpet truz pulang toe yg nma'a nekat

    mang bonek ajning

    slm saudra uat aremania

    BalasHapus
  76. yo wes rek, sak karep2mu kono.

    BalasHapus
  77. Ndang tawur kono lho ndang mari... truz sing mnang sopo... djo kkean cngkem kbeh... prcuma leg omong tog kbeh.ark clik yow iso...

    Suporter Damai

    BalasHapus
  78. Aremaaaa bondo duwek..
    Aremaaaa bondo duwek..
    Gak koyok boneeek..
    Bondo KONTOL,TAEK !! KAMPES ae gak nduwe!!!!

    BalasHapus
  79. Hahaha BONEK IKU LECEEEEK PWOOOL...

    MSOK KONCOKU SAK KAMPUZ D POLTEK, WEZ JELAS2 D HAPENE GAMBARE BONEK UAKEH,,,..
    BARANK TAK TAKOKI KOWN BONEK YO" JAWABE AK LOH AREMANIA WAHAHAHAHA " KYOK NGONO TAH BONEK IKU"

    sAMPEK MATI AU DI UBENGI BONEK SAK SUROBOYO TE2P TAK JAWAB AKU AREMANIA TAH HAHAHA

    "IKU beDONE AREMANIA MBEG BONEK(BONDO KEAT)"

    O IYO KAPAN BONEK NANK BUMI AREMA???? WAHAHAHA KIAMAT A????

    AKU MBEN NANK BANDUNK mbEK AREMANIA2 LIYANE " TAK ENTENI BONEK NDEK KONO NDEK KANDANGE HOMOANMU IKU HAHAHAHA" CEKELEN OMONGANE AREMANIA HAHAHHA
    "JOG PADAK2NO AREMANIA MBEG BONEK, hARAM GAWE AREMANIA DI PADAK2NO MBEG BENCONG HAHAHAHA"

    nb : iNI FAKTA

    BalasHapus
  80. BoNeX mEmAnG pErNaH jAdI jUaRa LiGa InDoNesIa TaPi ItU dUlU CaK bOnEx sEnG gObLoK dEwE oJoK pAdAkNo BiYeN kArO sAIkI,SaIkI eNdI cAnGkeME BoNeX SeNg KaKeAn peju,bonex sek ngenteni setaun mlebu isl tapi arema......?arema saiki deloken peringkat SiJi,PeRsEmA peringkat loro.endi bonekke kok ndek papan bawah......?

    BalasHapus
  81. MALAS UTAS IWAJ BONEK KEREK,ANJING,BABI
    endi abane bonex saiki..........?eleng opo ora mungsuh PSPS seng diAJAR 4-1 lek g eleng otakmu gowonen rene tak kek'i PEJU cek gampang APAL

    SALAM SATU JIWA AREMA......
    YAYAN,MERGOSONO Gg songo lek kepingin nang omahku
    BONEK,VIKING MONGGOOOOOOOOOO

    BalasHapus
  82. di sini bukan bonek2 JANCOK!! JANCOK!!
    AREMAAAA JADI JUARA !!

    BalasHapus
  83. wez talah nex,nex,..koen iku wez mati jenenge bonek saiki g onok saiki green force terimoen jeneng iku ojok kepingin bonex
    ]

    BalasHapus
  84. Bonek jago kandang...., cangkeme ae gede..., trus lek tawur mek balang2an tok..., maklum arek2 ABG, usulku sing tuwek2, preman2 sby lek tawur karo Arema kongkon melok, cek serem trus antem2an, bacok2an, ga mek balang2an tok ae, trus mlayu...
    cok...cok....., omongno wong sak suroboyo, sing cilik2 opo ABG di mburi ae lek tawur karo arema....
    A R E M A

    BalasHapus
  85. onok ta bonek sing di malang..? lek kendel d endi alamate? Tak paranane trus tak pateni ae....
    sing ngomonge gede jare bonek malang? alamatmu di endi cok...?
    Jaren bonek bondo nekat, wani nang endi2, wani ngorbano nyowo gawe persebaya....????
    Buktine endi...? d malang, lamongan opo jakarta lek persebaya main, ga onok blas....
    isin rek...rek..., omongmu ae kemendel

    BalasHapus
  86. wes...uwisss...g usa podo ilok2an saiki enake ngene ae...lungguh bareng aremania ambek bonek.wis talah tak ature lungguhe.ngko ngene bonek sisih kidul aremania sisih lor lha ngko lek wis bonek nglumpuk kabeh diobong brg2...ngonoa be...ringkes wes...bonek iku...wess.wesss JANCOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKK........!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasHapus
  87. BONEK HANCOK
    OPO"AN IKI
    BANGSAT KEPARAT
    HHUHUANCCOOOKKKK
    BONEK FUVK

    BalasHapus
  88. JANCOK JANCOK BONEK JANCOK BOYO CIKEN

    HEH BONEK JANCOK DELOKEN PRETASIMU NDEK ISL SAIKI KOYOK JANCOK KAN.. BONEK IKUH WEZT JANCOK KOYOK JANCOK..

    LEK AREMA MENANGAN COK GAK KOYOK BONEK KALAHAN ANCEN BOYO KUNING NDEK KALI KOYOK TAEK..

    WEZT POKOK.E BONEK LAKNAT..
    SALAM JANCOK U/ BONEK..FUVK

    BalasHapus
  89. bonek juancok taek kontol, banci,,,, yopa yopa bonek iku kalah karo aremania,,,

    tawuran bonek yo akeh seng mati ae cok,,,,

    iso ebengar bengor golek bolo, satu ha satu hati taek,,,,

    kalau aremania itu saudara dengan siapa saja asal tidak dengan bonek jancok, matio ae, cok,,,

    BalasHapus
  90. ijo koyok taek
    nyanyi sworone koyok saru dirungokno,,,
    juancoki,,,
    bonek taek ijo

    BalasHapus
  91. tanpa surabaya malang hanya hutan blantara....
    arema kontol asuuuuuuuuuuu..........

    BalasHapus
  92. nGpAiN KiTa umbar umbar mulut kita untuk yang tidak berguna...? mari satukan indonesia untuk mewakili tuan rumah 2022 dan itupun banyak syarat yang perlu kita tempuh...? mari gotong royong membangun indonesia yang lebih baik dari sekarang yang lalu biarlah berlalu...?
    SALAM AREMANIA,BONEK,THE JACK,LA MANIA,VIKING
    kita buat sepak bola indonesia lebih enjoy...?
    SETUJU........?

    BalasHapus
  93. setuju damai dengan semua suporter indonesia.kecuali 1 bonek jancok.salam permusuhan bonek ......

    BalasHapus
  94. arek madura fuck bonek17 Desember 2009 13.50

    bonek jancok kakean taek opo mene dirijene loro koyok asu pol....bonek tuek 2x elek 2x kate matek

    BalasHapus
  95. aremania embong malang17 Desember 2009 13.57

    surabaya emang besar kotanya tp suporternya ndeso kabeh,nggilani>!!!

    BalasHapus
  96. aq aremania kampus mengatakan!!!
    td aq lihat bonek ndek tv aduh kalau nyanyi bagaikan sampah masyarakat mosok gak punya lagu seng dukung team, punya cuma ngejek aremania heeeee buat dirijen dua bonek janjok lek gak iso buat lagu tak bikinkan lagu pancen dirijen bonek iku GOBLOK PUOL
    bonex= bodoh dan tolol
    bonex= penyakit kontol
    bonex= sampah jawatimur
    bonex= jancok emak"e pelacur
    bonex= banci stasiun
    panggil namaku 3* ongis nade

    BalasHapus
  97. kami ini AREMANIA kami slalu dukung AREMA
    dimanapun berada kami selalu ada karna kami
    AREMANIA..........

    DISINI BUKAN BONEK BONEK JANCOK .....

    BalasHapus
  98. Arema nganem ker 3-0

    BalasHapus
  99. bonek itu sudah biasa mengeluarkan mulut yang tak berguna tapi aremania monggo.......mateni bonexxxxxxxxxxxx

    BalasHapus
  100. AREMA KARO BONEK PODO JIANCUK`AN KABEH, KOYO TEMPEK KABEH. RAIMU WANINE MEK KRUYUK`AN, LEK WANI GASAK`AN 1 VS 1 DANCOOOOKKKKKK KABEH
    GOLEK`ONO AKU WONG PAPUA

    BalasHapus
  101. sekarang arema menang!!!bonek jancok dibunuh saja!!!
    liat aja bulan februari tahun depan,punggawa2 arema pazti akn membantai abiz para cecunguk bomek di gelora 10 november surabaya,sekarang aremalah sang capolista djarum indonesian super league!!
    salam satu jiwa arema indonesia!!!

    BalasHapus
  102. AReMania MeNgaTakan bonek itu Goblok Banget Beraninya di Kandang Ayo kLo bRni Dikandang singa.
    disini bukan bonek boncos banci jancok

    BalasHapus
  103. AREMA SINGO EDAN LAHIR DI KOTA NGALAM,
    tIDAK KMANA2 AREMA DMANA-MANA
    TIDAK KMANA2 AREMA PASTI JAYA....


    BONEK SI BOYO OMPONG LAHIR DI SURABAYA
    TIDAK KEMANA2, KRN BONEK ITU BENCONK...
    TIDAK KEMANA2, KRN TAKUDT DENGAN AREMANIA HAHAHAHA.........

    BalasHapus
  104. bonek jancok... sing wedok balon kabeh sing lanang gigolo kabeh pancen jancok bonek iku buktine nango gang dolly...

    BalasHapus
  105. aq arema dewata stuju...!!!!!!!!!
    mari kita hacurkan BONEK..yg ada d muka bumi ini..............buktinya aja bonek d bAli kyak BanCi kaleng....ga ada apa..nya d bali...lain dngan AREMA.....
    lho jual:kami beli
    TIDAK K MANA.. TP ADA D MANA..!!!!!




    SALAM SATU JIWA....................


    AREMA!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasHapus
  106. bonek koyok tempek cok raine nggateli wanine ndek gubuke lek wani nango malang cok raimu koyok kimpet

    guahahahahahahahancok bonek iku

    MALAS UTAS AWIJ

    From:AREMANIA

    BalasHapus
  107. buonekkkkkk merdekaaaaaa lek ndek gubuke lek wani nango kandang singo edan coooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


    raimu kabeh koyok teeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmpppppppppppeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasHapus
  108. SAM AREMANIA NAng endi alamat'e bonek ndek malang kene duduno qwu cek tak pateni kabeh...?

    BalasHapus
  109. Setahuku BONEK iku Kampungan ..
    Jarene arek kota .. tp kok kampungan banget yaaaa ...
    gak duwe kreasi blasssss ..
    nonton bola jaluk gratis ..
    nang luar kota .. nggandol..
    mulihe njarah pedagang kaki lima ..
    iki kelakuan sporter opo tukang jarah ..
    cooopeet .. opo bonek memang kumpalane copet ..
    jauh beda sama aremania .. gak ono kbr blas arema njarah ..
    itulah beda sporter AREMA sing terorganiser karo sporter BONEK sing kumpulane tukang copet n njarah ..
    nek gak duwe duwek yo mingkem ae nang omah gak usan nonton bal balan COOOOK

    BalasHapus
  110. WES, AREMANIA KARO BONEK PODHO GAK WARASE... TUKARAN THOK GAK DEWASA BLAS... KAPAN MAJUNE JATIM? OPO MANEH INDONESIA?

    BalasHapus
  111. bonek juancok puol asu taek empek kontol. iku ancen bonek cok.

    persebaya vs arema. teko teko aremania. delok en ae, koen golek gara" deloken ae akibate engko. aremania itu cinta damai, aremania bukan banci, koen dodol ta' tuku...
    dimana arema berada disitu aremania slalu ada

    bonek juanncook...

    BalasHapus
  112. LOE YANG JUAL PASTI KAMI BERI...!

    BalasHapus
  113. Puncak Klasemen Rek..... Gak Sombong ! PERSEBAYA endi prestasimu ?! Jare Sing Duwe Jawa Timur... !

    BalasHapus
  114. Aremania telek kabeh..... ! Aku BONEX gak wedi blas karo AREWARIA sedoootttttt !

    BalasHapus
  115. aq aremania kanjuruhan berkata!!!!!!!!
    persebya jancok menolak siaran langsung arema vs persbya jancok apa itu yang d namakan jawa timur milik bonek jancok lucu, mengklaim dirinya sebagai tersukses d jatim itu biyen bonek goblok, saiki JAWA TIMUR itu milik AREMA, AQ berani bertaruh ambek bonek kontol lek persbya itu nolak siaran langsung coz mereka menghalalkan segala cara demi memenangkan derby jatim, ingt sekarang arema itu bukan team pecundang tp arema adalah club besar yang minoritasnya juara-juara sejati!!!!
    klo persebya+bonek baru pecundang!!!
    ingat tanggal 16 januari derby jatim aq aremania pasti teko nang tambak sari bawa 3 bus ingat itu????!!!! pasti ada penyusupan dari kami karena kami aremania kami selalu dukung arema kami tidak ke mana-mana tapi ada d mana-mana

    BalasHapus
  116. tanggal 16 01 2010 BONEX KIAMAT, haa.......haaaa.....haaaa.........

    BalasHapus
  117. iyo ...nDelok-o Film iku ... d ANTV .. tanggal 16 01 2010 S1J !!!
    Lek Gak Nangis GETEH, koen NEX BONEX

    BalasHapus
  118. salam satu jiwa aremania.......cerita khayal,bonek cuma berani keroyokan.contohe wktu lawan persipro probolinggo,2orng bonek babak belur hancur total.....yang penting arema lebih bagus dari persebaya,AREMANIA lebih kretif dari bonek,yang cuma bondo taek.....MATIO AE KOEN BONEK.........
    KAMI DISINI AREMA....BONEK DINERAKA MAKAN TAI
    AREMA-AREMANIA-AREMANITA INDONESIA

    BalasHapus
  119. BONEK JANCOK BONEK TAEK BONEK WEDHUS.......................................................................................................................................KETEMU BONEK DIMALANG,TAK KLUARKAN USUSE.............................SURABAYA-PERSEBAYA-BONEK,HARAM BAGI INDONESIA............SATU JIWA-AREMAINDONESIA

    BalasHapus
  120. AREMANIA ASU RASAK NOH KOEN KALAH 2-0 ,MAENKOYOK TAEK AE DI BANGAH NOH SAK AREMANIA TAEK KABEH LANANG NGE DI OBONG WEDOK E DI GEBLEH SAMPEK TEMBOS SELET,:SORY DOLOR IKI UNEK - UNEK BONEK SENG GAK SENENG KARO MOSOH E PERSEBAYA AREMA ASUUUUUUUUUUUUUUU

    BalasHapus
  121. Ndek endhi yo selain ndek ayabarus ono genaro ngawe soak BONEK...genok..gak akan pernah ada Org memakai Atribut BONEK selain di kandangnya...Org memakai kaos Aremania ada di 33 Propinsi...endhi sing Banci BONEK banci..jago kandang....

    BalasHapus
  122. bonek emang gag tau malu!!
    bisanya cuma teror dan teror!!
    inget gag pas pelatih persipura jackson.f.tiago datang dengan persipuranya,mereka disana diteror abis2an,malah jika persebaya kalah jackson bakal dibunuh!!
    mana sportifitasnya!!
    DASAR SUPORTER TERORIS!!
    JANCOK!!!!!

    BalasHapus
  123. AKU AREK MALANG

    MEK KATE NGOMoNG

    AREMA JANCOK seak JANCOK-JANCOK'e.

    BalasHapus
  124. bONek NjaPanaN22 Januari 2010 19.58

    gO to heLL witH yOur fuCkiNg LioN!!!

    jAncOK siNgo eDaN apAne sE??woNg naNg LAmOngAN ae diKawaL pOLisi ngArep mBuri......cOk diPisui aRek SD nDek JapAnan yo nJegiDeg ae maTane.....eNdi AREMA jAnTan iKu??woNg wAninE wani sELEt......oJok gaYa tOk po'O caK!!Lek bAnci yO baNci rAimu....keNe weS lek geLem EmuTen kONtoLe kuCingku...cOk kUcinG kOREp ngOno ngAku-ngAku siNgo eDan baRang....yo maKmu iku eDan cOk!!rAimu meLOk edAn piSan...aSu kaBeh.....AREMA iku jANcoK..erO JaNcoK a rAimu???yo dALAne tAek iku jANcoK koYok maTamu.....

    BalasHapus
  125. bONek NjaPanaN22 Januari 2010 20.50

    hE AREMA jAncoK!!bONEk gAk weDi opO-oPo cOk!!enGkO' bONek maRAni rAimu naNg Malang lek AREMAniA bONGkO kaBeh jaRe suLapan....jAre soPo kaOs AREMA diGawE woNg Endi-eNdi??keNe ngGawEo kaOs AREMA ndEk JapaNAn lek wAni. mOLeh kAri jeNenG rAimu....aReMa jaNcok kaBeh weS.ojOk kaKeaN cAngKEM.

    BalasHapus
  126. Forum yg aneh.....
    moderator forumnya pada kemana ni?...

    Cuman caci maki tidak ada nilai positifnya gini, apa guna buat dibikin diskusi?....

    Bonek, Arema, tidak ada yg lebih baik selama kalian cuman sumpah serapah macam gini. Omongan pada besar semua, ga ada bukti,.....kenapa juga berantem buat nunjukin diri yg LEBIH BURUK?.....bukankah yang LEBIH BAIK adalah yang memperbaiki diri dg prestasi,...bukan lempar kata2 kosong tidak berguna macam ini.

    BalasHapus
  127. BONEK JANCUK !!!!

    BONEK SELET

    BONEK TAEK !!!

    PEK EN KUABEH

    BalasHapus
  128. bonek jancuk...asu....
    bonek jancuk...asu...
    tak enteni ndek kandang aremania...
    ayo...tekok no bolo2 mu...asu...bonek jancuk..

    BalasHapus
  129. BONEK BOK'E ASU
    BONEK JANCOK
    BONEK VIKING SAMA SAJA
    SAMA SAMA ANJENG

    BalasHapus
  130. Ayo aremania bonek lek maen nang malang antemono ojok di kek'i ampun................................................

    BONEK JANCOXXXXXXXXXXXXXXXXX.....COXXXXXXXXX

    BalasHapus
  131. A:ASU
    R:RAINE KOYOK SELET
    E:EMBAHE KEREK
    M:MATANE SUWEK
    A:ANCENE ASU
    YO IKU SENG JENENGE AREMA

    BalasHapus
  132. SUDAH DARI DULU AREMA JANNNNCOKKK !!!!!

    BalasHapus
  133. Arema jancok.....
    Arema jancok.....
    aremania kakean ngoclo kabeh cox

    BalasHapus
  134. Dulurku AREMANIA kabeh.... sak Indonesia, tak elingno... forum iki gak usah di terusno...ganok oleh-e, percuma kene ngomong ambek wong Primitif...... sing waras ngalah ker.... ganok gunane, Bonek gak iso berubah, soale wes takdir dadi wong rusak...., yo mugo2 suatu saat AREMANIA n Bonek ketemu ndek tempat netral.....iki sing di enteni AREMANIA sak Indonesia......SALAM SATU JIWA..., AREMANIA JAKARTA

    BalasHapus
  135. areWARIA iku telek'e opo seh?????????

    o yo..aku tas iling!areWaria iku telek'e "BONEK".

    apakah perlu saya terangkan????

    bahwa sebenarnya, kalau BONEK lg BAB psti deh ngluarin areWARIA.

    HAHAHAHA....HIHIHIHIHI.....HUHUHUHUHU.....

    BalasHapus
  136. hE reK,weS gaK usAh diiLokno LeK AREWariA ikU muLai biYeN yo TaEk kaBEh........wEs baBahno weS diApaK-apAkno yO paNceT ae ngGathELi.....SinGo eDan.....aKu siNGone,aREk MaLang eDane.ngOno ae weS.

    BalasHapus
  137. arema itu hanya sampah jawa timur,,,,

    akUw tAu kOk kLo d'SURABAYA baNyak oRaNg malang asu,tp kaLian tAu gAk nGaPain oRaNg malang asu d'SURABAYA,mereka cuMan jAdi peNgeMis dAn pedagang bAkso aja.

    Maka akUw hArAp SaudAra-SaudAra BONEK,iYa'i aja apa yaNg arema asu oMoNgin,kaRena mReka haNya oRang-oRaNg yaNg terLantAr.

    malang asu itu cOcOk boAt nAma desa kaLian,karena itu saMa deNgan nAsib kaLian yang maLang asu jUga.

    oWya Logo kaLian jUga hArUs pErLu di gaNti,jaNgan singo yang edan jancok'an,tApi kUciNg edAn aja.

    fRom: BONEK MEDAN

    BalasHapus
  138. forum tak bermoral cuma nunjukin kebodohan yang buat web ini bodoh banget knp ko ga ditutup aja!

    BalasHapus
  139. setelah saya amati dan saya pikirkan dan yg tidak bisa di cairkan adalah apakah orang jatim cinta mati konyol karena perang dengan sodaranya sendiri sesama jatim kebodohan macam apa ini. mungkin banyak yg menikmati permusuhan ini tp adakah ug sadar bahwa mereka itu manusia yg berotak dan hidup bersosial atau metabolisme saling menguntungkan satu dg yg lainnya. TOLONG YTH PEMILIK WEB UNTUK SEGERA MEMBLOCK PROVOKASI ANAR OKNUM YG TAK BERTANGGUNG JAWAB!!!!!!

    BalasHapus
  140. aremania mbokne ancok gak kyok bnk bndo nekad
    siapa blng jwa tmr arema JANCOK jawa tmr mlk bnok mania yg blng jwa tmr arema JANCOK itu orang yg ga pernah sekolah

    BalasHapus
  141. ooow Bonek anjink,aremania iku wess akehh sak jawa timur,ambekne loe wong dek jawa timur iku akeh seng gagh seneng karo koen" kabeh lek AREMANIA akeh seng sek seneng,dek suroboyo ae saiki akeh seng wess dadi aremania,koen lek wani reneo tak rantuse kabeh bolo"mu encen raimu koyok JANCOK nek...!


    KON NGERTI JANCOK A.......


    YO KON IKU JANCOK,BONEK JANCOK TAEK KEREK ASU..!

    BalasHapus
  142. bonex kakean cangkem....
    anrki,wanine nang kandang tok!!!!!!


    bwt arema,trus maju pantang menyerah...
    ISL pasti no 1....

    BalasHapus
  143. AREMA JANCOK

    AREMA JANCOK

    AREMA JANCOK

    AREMA JANCOK

    AREMA JANCOK

    BalasHapus
  144. bonek naskleng........

    slam AREMA DEWATA.......

    BalasHapus
  145. Wis tah reeek ..
    gak usah kakean cangkem kabeh
    Saiki buktine ae ..
    ono gak persatuan BONEK nang luar srby?
    Gak ono blass kan ?
    AREMANIA diluar malang?
    mesti ono .. alamat lengkap tempat ngumpul
    iku bukti aremania tak kan kemana2
    tp ada dimana2 ..
    ne' pancen ono persatuane BONEK nang luar srby
    tulisen alamate bonek juaaaaancoook ..
    Lagian kabeh daerah mesti gak gelem ono BONEK
    BONEK jg gak wani naikkan bendera ..
    wedi di bantai ..ayo tunjukkan para BONEK yg diluar srby .. naikkan benderamu ..
    ojo dadi pengecut nang dunia maya thok ..
    dasar BONEK MBOKNE ANCOOOOOOK >

    BalasHapus
  146. BONEK WORK'a HOLIC6 Februari 2010 04.25

    arema tidak kemana mana, tapi jual bakso di mana2. .

    fanatisme arema cuma bisa d ekspresikan di gerobak2 bakso. .

    lihatlah basis bonek, se jawatimur semua ada, & mereka putra asli daerah masing2. .
    mreka bangga jd BONEK yg BERANI & BERNYALI. .

    kalo arema d mana2 karna mreka cuma ngais rejeki d kota orang, yaahh, gk kaget lah, secara d malang tu mau krja apa. .
    contohNya aj d ktrQ, ada 2 anak mlg, yg 1 office boy, yg 1 lagi tukang kebun+cuci mobil. . so. . arema d sini tu cuma jadi GEDIBAL, alias pembokat. . haha. . polpolan jualan bakwan..

    -FENOMENA FUCKNATISME AREMASU DI GEROBAK BAKWAN-

    BalasHapus
  147. BENKZ VIKING unibraw6 Februari 2010 04.56

    tik tok. . tik tik tok. .
    tiktok tiktiktok tok tok tok. .
    bakwan malang. .
    tik tok tik tok. .

    -FUCKNATISME AREMAnjink DI EXPRESIKAN DALAM GEROBAK REYOT-
    hahaha. . aink setuju pisand lurrr. .

    ngGAK KAGET KALO BNYK TUKANK BAKWAN PAKE KAOS BUTUT GAMBAR KERA(NYEMOT)EDAN. .

    MEREKA COBA MENGINVASI INDONESIA MELALUI BAKWAN,TAPI NYATANYA GAK MEMPAN. . HAHAHAHA. . DASAR ORANG KAMPUNG..

    NDESO KOWE!!

    SALAM PANAS DARI KAMI
    BARUDAK VIKING UNIBRAW

    DUKUNG PERSIB NEPI K MAOT!!

    THEJAKJINK AREMANJINK!!!
    GOBLOG KABEH POKO'NA MAH!!!

    BalasHapus
  148. .kalau semua goblok g mungkin AREMA sekarang jadi CAPOLISTA...?

    BalasHapus
  149. bonek arema semua sama kita saudara maupun suporter yang lain pun kita saudara buktikan kalau kita siporter yang cinta damai

    BalasHapus
  150. arema jancok,,,
    tai anjink...
    gag ada arema gag masalah..
    jancok,,,,

    BalasHapus
  151. gak kesel ta eker-ekeran tok..........

    BalasHapus
  152. BONEK VIKING SAMA SAJA. . . . .
    SAMA SAMA ANJING. . .
    SAMA SAMA JANCOK. . .

    BalasHapus
  153. DARIPADA DUKU PERSEBAYA
    LEBIH BAIK DUKUNG AREMA
    AREMA THE JACK KITA SAUDARA
    BONEK MBOK NE ANCOK DIBUNUH SAJA. . .


    HAHAHA . . .
    LAGU MAKAN TUAN YA KK???

    BalasHapus
  154. hai aremania singo mewek,reneo nang tretes buntutmu t tuugeellll-tugelll...gek kene .aremanita senok-senok.g enak rasane.pancen calone wong kaaafeerr.g tau sekoolah.

    BalasHapus
  155. opo suporter jenenge podoawae jenenge karo makmu dewe ikiloooo bonek gaul man jenge

    BalasHapus
  156. Dibentuknya tim investigasi oleh PSSI sebagai buntut dari tindakan nekat Bonek yang masih dalam masa hukuman namun tetap datang menonton laga Persib Bandung vs Persebaya 23 Januari lalu. Dan dalam perjalanannya ke Bandung, sejumlah bonek melakukan tindak kerusuhan yang merugikan masyarakat sekitar.
    Pertama adalah masalah suporter sepakbola di Indonesia, khususnya bonek bukan lagi masalah intenal PSSI tapi sudah menyangkut aspek sosial. Serta harus diselesaikan secara komprenhensif, karena masalah kemiskinan, kemelaratan, kebodohan dan rendahnya tingkat kesadaran dari para suporter.
    TERNYATA >> tim INVESTIGASI NGOMONG ..
    BONEK IKU MISKIN >>>
    BONEK IKU MLARAT >>>
    BONEK IKU BODOH ALIAS GUOBLOOOK >>

    BalasHapus
  157. bone...k itu.. goblok
    goblok....... itu... bone...k
    kalau.. tda....k goblo...k
    itu.... bukan bone....k,







    .
    mbokne ancok kabeh arek suroboyo

    BalasHapus
  158. bonex it bisa ap ha???
    Bonek=bondo taek!!!

    q heran yo rek yo.. jarene Surabaya iku kota besar.. tapi yo kq kelakuane arek2 ndek kono yo ndeso, kampungan,koyok kewan ae.. opo ora taw sekolah yo gg eruh maneh yo...seng jelas nggilani puoool rek. .bondo yo bondo duik tah,, duduk bondo taek,, timbang koncoan ambek arek suroboyo mending mati q. .

    uez kutone panas, rusuh, sampah tok,,ditambah arek2 kampungan seng gg duwe utek!! (saakene Suroboyo),,
    laopo se wong malang mrono iku. .. gg pateken rek2......

    Arema harap maklum y... lha wong bonex iku ra nduwe utek kabeh... yo kelakuane koyok kewan rek. . .

    BalasHapus
  159. lek tahun 1992 mbien aku sik eling waktu persema mungsuh persegres arema yo teko nang stadion tapi gak nggawe atribut arema soale sik jarang, sing teko sekitar 500 an pancen jenenge bonek masih guduk persebaya sing main yo nontok ae soale kate bales dendam pemaine kenek tepel arek kedawung, suporter tawur 500 mungsuh sak stadion, jare arek malang lek mati akeh ndek tol aku gak percoyo malah bonek sing mati 18 cuma gak ke-ekspos, ndek pandaan dhewe wis dicegat panser terus ndek lawang ono razia truk sing nggowo pedang sak buajek kate nglurug suroboyo tapi gagal, sejak saat iku ndek malang plat L ganti plat E, terus muncul selebaran arek BESI TUA, sing jelas aku gak weruh besi tua arek endi sing penting konfrotasi malang suroboyo, umurku saiki 40th dadi nomku mbien wis tuwuk ngalami tawuran karo bonek opo maneh waktu nonton iwan fals karo kantata tagwa ndek tambaksari tgl 11 agustus 1990 pas mlebu awan arek malang tok arek bonek tekone maghrib wedi ono arema nglurug tambaksari, sopo sing sak umuranku pasti eling waktu iku ..... bener gak

    BalasHapus
  160. pas tgl 11 agustus 1990 aku karo arek2 malang liyane mlaku teko terminal joyoboyo nang tambaksari sekitar arek 50 n selama perjalanan gak ono bonek blas sing metu padahal yo ngliwati kampung2, cuma pas bengi jam 20.00 spanduk putih teko kain terigu tulisan AREMA direbut bonek, tawur diluk terus nyanyi maneh, moleh yo aman padahal aku mlaku dewe nang stasiun gubeng, moleh akhire numpak sepur tangki sampai malang, dadi lek mbien gak ono critane arek bonek nang malang, pisan tau teko lawang diolehno karo tentara timbang mati dadi sate........

    BalasHapus
  161. sak elek2,e arema sek wani nglurug nang srbyo,masio g diarani bonex tp wani,timbangane bonex wani nok kandang,e dw,mariki arema juara, bonex dgradasi dhapus tkok prspak bolaan indonesia,,,dadi bonek calone cuman iso dadi premane doly,lek g ngono dadi mucikari......hahahahah pindah profesi dadi premane bawok.............bonex asuuuuuuuuu awakmu kbeh bnex,,,,,,koyok taek gareng,taek sak bak,taek senden.

    BalasHapus
  162. sing gawe blog iki paleng bien sek bayek,dadi rodok kemero.

    BalasHapus
  163. ndoz2,tak kandani rai mu.sing mati ndek tol iku akeh,an bonek timbangane arek malang.

    BalasHapus
  164. Sak weruhku yo ngono iku sam
    bonek2 saiki sing kakean cangkem iku
    kan sik arek cilik2,paling gede SMU
    gak weruh sejarah blas
    ne' mulai disek iku BONEK mbokne ANCOK
    Wanine nang kandang / nyegat di tol
    klo aremania lewat tol
    ikupun mari nyawat mlayu
    jan kampungan poko'e BONEK
    BONEK is BHEDHES..
    BONEK is BHEDHES..

    BalasHapus
  165. tiada yang seberani AREMANIA dengan bangga membawa bendera memutari lapangan yang isinya bonek, mana berani bonek bisa begitu
    ku doa kan arwahmu kawan tenang disisi-NYA

    BalasHapus
  166. sudah selesai hujat-menghujat ?
    sudah puas panas-panasan ?
    sudah merasa bangga dengan mati konyol ?
    sudah merasa gentlemen dengan fanatisme berbentuk premanisme ?
    semuanya sama saja,...SAMPAH GA ADA MUTUNYA,...AREMANIA n BONEK PIKIR DENGAN OTAK KLO KALIAN MASIH PUNYA OTAK!! MENANG JADI ARANG KALAH JADI ABU,..ngomong aja sembarangan!!!!!

    BalasHapus
  167. salam untk bonek JANCOK kon iku ga duwe moral pendidikan kesopanan onok'e mek nekat nekat matio'ae kon COK kon biasae lek sholat jum'at nyolongi sandal'e wong.
    kon lek wani nango malang tk enteni opo lek wanie ngilokno.
    JANCOK untk bonek ASU...

    BalasHapus
  168. aremania sejati anti bonek bangsat4 Maret 2010 14.22

    kata mbahkoe dari doeloe bonek itoe djantjok.

    BalasHapus
  169. aremania & ultrasmania sekarang sodara bonek jancok itu emang JANCCOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKK. slm arek ultras

    BalasHapus
  170. aq bonek madura, wong gendeng malang mek dodolan bakso, asline baksone regone 4000an, tp tak bayar 1000 ae cukup...wong malang golek rezeki nang kuto e wong..nang malang yo gunung2 tok, ga onok peradaban....wanine mek nang gerobak bakso...siapa bilang madura itu arema, madura itu milik bonek mania, yang bilang madura itu arema, itu jelas bukan orang madura..alias wong dodol bakso...baksone ga enak dibandingno sate madura....tak culurit matamu cok..arema patek, arema taeh, arema palacur terutama aremanitane sing kene HIV kabeh

    BalasHapus
  171. opo ae seh rek....
    ngmong g penting....
    wes ta ngalah ae nang bonek...
    bonek iku sek arek cilik2 prcma di ladeni.......

    BalasHapus
  172. arema mbokne pelacur, aremanita wes kene HIV, angkane aq males kuliah nak malang...wong e ndeso kabeh...ga eroh sekolah...ga duwe duit..yo op golek duit kerjone mk dodolan bakso tok...piro seh hasile...aremania wanine nang jakarta tok ambek the jakjing guatel...lek wani ayo nak meduro...tak obong gerobak baksomu cok..bakson e akeh formalin ambek borak e, jancok, taeh, pokeh mera, kettang, patek celleng kabbi arema karo aremanita pelacur, podo karo mbokne sing dadi germone, pastean nang dolly kebbek...yo akeh wong jancok malang golek duek...arema jancok...kontole cilik podo koyok obat nyamuk, nglungker2...impoten, ga duwe isin...ga kreatif ngakune kreatif...jancok kabeh awakmu....sing paleng guateli iku YULI SUMPIL jancok, raine keleng calo tiket...wes elek, ireng urip pisan, salam bonek madura satu hati WANI, BENGAL

    BalasHapus
  173. bonek is the real supporter...arema just dodolan bakso....bonek sudah terkenal ampek amerika, siapa orang di dunia yang kenal aremania, jawabannya ga ada...bonek suporte palng kreatif dan tak terkalahkan...tak clurit kabeh ndaz mu cok....arema mbokne pelacur..bosone kwalik..iku gara2ne ga ero sekolah

    BalasHapus
  174. aq iki bonek kepanjen, omah q cidhek ambek stadion paling elek nang dunyo, kanjuruhancok...aq ampek saiki tetep dukung persebaya...malez karo aremania..omong tok, ga tau juara....forza bonek...persebaya is my life

    BalasHapus
  175. mulai pelabuhan kamal-jembatan suramadu-pasar patemon-pasar tanah merah-pasar galis-pasar blega-pasar lomaer-pasar jrengik-torjun-sampang-camplong-pamekasan hingga sumenep...mudah di temui orang2 berkaos BONEK...itu tandanya madura dukung persebaya...paling yang bertuliskan AREAMATAEH hanya di gerobak bakso...madura,,,bumi BONEKMANIA....malangcok bumi BAKSOMANIA...salam bonek madura

    BalasHapus
  176. aremania kudu dilaporno nak departemen kesehatan...dodolan bakso mek formalin tok...troz aremanitane penyakitan kabeh..ga isok tuku kondom...pokok e malang iku penyakitan tok....aq yo wani pindah tekan malang...ke kota pahlawan...dadi bonek saiki aq...

    BalasHapus
  177. persebaya tim yang paling disegani di bumi pertiwi...buktinya persebaya paling sering ditayangkan langsung oleh antv, sekalipun itu pertandingan tandang...arema yo jelas jarang..pantesan sering menang cz ga da yang mengawasi pertandingannya...arema produk gagal sepak bola indonesia....

    BalasHapus
  178. arema : arek manuk e ajur

    BalasHapus
  179. dijual :
    aremanita, 18 tahun, montok, nggateli, maen keras, memuaskan...hubungi arema mbokne ancuk

    BalasHapus
  180. aq AREMANIA, tapi itu dulu...sekarang aku sadar semua yang telah aq lakukan tidak lebih dari omong kosong...aq menyesal telah menjadi bagian dari mereka...aq sekarang menjadi bonek mania...suporter terbesar di dunia...aq menyimpan dendam kpada aremania karena telah merebut cewekq, merampa daganganku...podo aremaniane ga ero sopan santun...forza bonek

    BalasHapus
  181. Sing koment bonek nang kene iki arek cilik kabeh ..gak usah di reken ..
    arek ra weruh sejarah lan gak tahu mlebu stadion .. harap maklum ..
    bonek gak iso mlebu stadioan nek gak ngrampok pedagang kaki lima disek >>
    @ sing ngaku aremania pindah bonek
    jelas sekali klo kamu pura2 dadi aremania >>
    gampang ditebak rek
    Bonek pancen gak kreartip blasss >>
    Bonek Is Mbokne AnCok >>

    BalasHapus
  182. sopo sing meragukan onok aremania sing saiki dadi bonek?......aq iki buktine...tahun 2004 aq nyoba ndelok persebaya pas lawan persija, aq gawe klambi netral, tapi pikiranq langsung berubah ndelok semangate wong suroboyo..pas persebaya menang aq langsung tuku klambine bonek sing di gawe pemaine persebaya pas penyerahan trofi...aq langsung konvoi melu arek2 bonek sing liyane...menene aq muleh nak malang, gondanglegi, aq langsung pamit karo wong tuo q lek aq kate golek kerjo nang suroboyo...alhamdulillah langsung entok kerjo truz rabi wong suroboyo...ampek saiki aku aktif nang bonek karmen plus duwe KTA..klambi2q sing tulisane ongisnade..plus aremania wes tak obong nang ngarep e gelora pas lawan arema...forza bonek kera ngalam

    BalasHapus
  183. lek awakmu aremania lapo trusan komen nang kene, jarene nang kene iku arek cilik...yo awakmu pisan arek cilik lek melu komen nang kene....aremania saiki akeh mongsone...bonek tambah akeh koncone : viking bandung, delta mania, ultras mania ( lek onok ultras dukung arema berarti bukan ultras sejati ), blue devil, panser biru, persikmania, macz man, balistik, persepamania, kacong mania, singa mania......arema wes ga isok nang ndi2

    BalasHapus
  184. aremania banyak yang berkhianat: di madura, orang yang jualan kaos bonek dan persebaya itu malah orang malang asli...ga malu ta?, itu tandanya aremania ga laku...kalo jualan kaos aremania pasti bangkrut

    BalasHapus
  185. arema : arek sing mbokne ancok

    BalasHapus
  186. ayo, sopo sing eroh aremania iku mirip sopo?
    a. mirip calo tiket nag gelora
    b. mirip taek e bonekmania
    c. mirip gigolo jalan pemuda
    d. semua jawaban benar
    e. semua jawaban tidak keliru

    kunci jawaban : d atau e

    salam bonek nagoya

    BalasHapus
  187. Saiki buktine ae rek
    ono gak bonek diluar suroboyo?
    wani gak gawe kaos kebanggaan diluar suroboyo?
    wani ne' ngumpul wong satus luweh/dadi sporeter
    coba aremania ?
    Dimana2 ada >> Sumatra,kalimantan,Makassar sampe Irian akeh .. opo maneh Eropa>>
    La Bonek ? Tak kan berani Brooo >>
    Kenapa?
    Karena Bonek Gak ditrima Masyarakat Dunia dan tetep jd Sampah Dunia..
    FAKTA BUNG >>> Jelas jelassss FAKTA
    Bercerminlah hai Bonek ..
    Instropeksi ..
    Klo msh gak ngerti ?
    Yo pancen Guooobloook ..
    Klo Bonek gak brubah
    tetep dadi Sampah Masyarakat

    BalasHapus
  188. WOI TOD MAN BONEK ITU ANJING ALIAS GUK GUK LO TAU ILER NYA GUGUK ITU NAJIS JADI BONEK = NAJIS . . .
    GW ANAK BANDUNG . .
    LO TAU GA TOD KEMAREN GW AMA TEMEN GW NYAMPERIN ANAK BONEK DI DEPAN POLRESTA SURABAYA
    GARA" WAKTU BONEK KE BANDUNG DIA NARGET GW AMA TEMEN GW WAKTU ITU BRANI NYA GROMBOLAN . . .
    MAMPUS TUH ANAK BONEK GW SAMPERIN DI RUMAH NYA

    BalasHapus
  189. aremania asu, sopo sing ngomong ga onok bonek wani gawe kaos di luar suroboyo...nang pandaan, bromo, gresik, madura, kediri dan seluruh nusantara banyak yang pake kaos bonek....yo aremania nang ndi2 gawe kaos aremania biar orang2 tau kalo dy jualan bakso formalin

    BalasHapus
  190. wingi aq dolan nang BNS, aq ndelok nang pasar malame onok stan aremania tp dodolan kaos ambek syal bonek, ga isin ta?

    BalasHapus
  191. kaos bonek sekarang jadi tern di klangan masyrakat umum, yang menjualnya pasti untung...mulai dari toko sampai pasar tradisional menjual kaos bonek

    BalasHapus
  192. aku arek rungkut tapi aku aremania soale bonek bencong kabeh,wanine balang2 lek digeruduk semburat. aremania nang/lewat suroboyo/sidoarjo bolak-balek sampek bosen.lek bonek lewat malang ae gak kiro wani.aku bangga dadi arek suroboyo tapi aku isin dadi bonek.

    BalasHapus
  193. sing komentar nang kene iki juancok kabeh............ ndang podo bacok bacok an ben ndang mati kabeh indonesia ben rusak kabeh cok............ damai po'o cok ben ayem tentrem........

    BalasHapus
  194. sing ngaku2 bonek kera ngalam,bonek kepanjen,bonek gondang legi endi alamatmu,no telp. tulisen nang kene jancok tak parani kon tak obong omahmu.lek gak kon tulis berarti kon ngomong tok.bonek jancok kabeh.

    BalasHapus
  195. gak usah di reken
    bonek sing komentar nang kene iki sik licek2 kabeh .. nyusu karo mboke..
    ra iso golek duwek dewe..
    harap maklum..

    BalasHapus
  196. dihujat, dipuji bonek tetep bonek. Semua suporter (khususnya musuh bonek) cenderung meniru bonek yang ingin jadi disegani, tapi gak bisa, karena untuk meniru butuh nyali yang besar, sedangkan nyali kalian GAK ONOK SAK PUCUKE TAEK. Buat aremania ternyata kalian kewalahan musuhan dengan kami. Buat THEJAK kalian lucu, di film2 & sinetron2 kalian sok jago sok modern sok preman sok gaul sok pemberani dengan aksen bahasamu yang sok kasar dan sok gaul(tawuran sesama suporter sendiri kayak cucu2 lagi ribut sendiri tapi kalau diluar gak berani koar2). Padahal itu terbelakang dan membosankan kayak sinetron kalian banci kayak AREWARIA,gak gitu nak niru bonek! Buat PASOPATI aku bingung komentar, raimu ketinggalan adoh alias ndeso, awas ati2 metu teko solo. WARNING : JANGAN MENIRU BONEK, BERBAHAYA (don't try this anywhere, It's dangerous). Bonek sekarang ingin berubah lebih baik meski belum maksimal

    BalasHapus
  197. Pandaan jalur gaza...
    Bonek yo Akeh (tapi melok2an gawe gaya2an gawe kendel2an,areke ndeso2).. onok tapine iki....
    Aremania Pandaan akan segera di bentuk korwil... setelah korwil sukorejo, Aremania pandaan juga membentuk korwil jalur gaza.. jalur dmn bonek & Aremania bertemu dalam satu wilayah, tapi kami Aremania Pandaan.. Bangga memakai kaos kebanggan SINGO EDAN, salam satu jiwa Arema Indonesia

    BalasHapus